Nytt i hylla: “Valley of the Dolls”

13 Feb

Nok en klassiker har funnet veien hjem til meg: “Valley of the Dolls” av Jacquelin Susanne. Til tross for utseendet så er boka faktisk fra 1966 og den fremstår kanskje ikke som den mest åpenbare klassikeren, men jeg gleder meg. Dette var faktisk en av bøkene avbildet innlegget mitt om Fotoforbud i bokhandelen. Den fant altså veien hjem til meg via internett, men den ble kjøpt brukt da!

valley

Har snart lest ut Pygmalion, men venter med å legge ut omtale av den til bokklubben har diskutert den i neste uke.

2 Responses to “Nytt i hylla: “Valley of the Dolls””

  1. Ingalill 14. February 2013 at 14:07 #

    Heisann.
    Snublet over bloggen din for første gang idag og falt i nostalgisk ekstase over dette bildet av Valley of the Dolls. Leste den for første gang som tenåring på ferie og mistet helt interessen for bading og is (og host, solbrune kjekkaser -).
    (la forresten til bloggen din hos norskebokbogger.blogspot.com.)

    • Vibeke 14. February 2013 at 21:40 #

      Ja, kan se for meg at den passer i “sånn kan det gå om du ikke passer deg”-kategorien som jeg var ganske begeistra for deg jeg var tenåring:)

Legg gjerne igjen en kommentar!

