Fortsatt På kjøret med Jack…

18 Feb

…eller Sal Paradise som Jack Kerouacs alter ego heter.

Det er slitsomt, hardt og langvarig for begge parter. Sikkert verre for Jack, jeg kan iallefall spise og dusje hver dag.

paakjoeret

Det er sjelden jeg sjekker hvor mange sider det er igjen av ei bok, men med denne må jeg innrømme at jeg har gjort det et par ganger allerede.

Skjønner jeg hvorfor denne boka ble “the voice of a generation”? Ja. Klarer jeg å opprettholde interessen helt i mål? Vi får se.

Legg gjerne igjen en kommentar!

