Vil du bestemme den neste boka jeg skal lese?

7 Mar

Jeg klarer ikke å bestemme meg for den neste boka jeg skal lese. Det er tre bøker som ligger i lese-bunken, men de er sååå forskjellige at jeg ikke klarer å ta et valg. Er fullt klar over at dette er et skikkelig luksusproblem, og alle bøkene skal jo leses etterhvert! Derfor lar jeg avgjørelsen være opp til det O store internett. Selv om jeg skulle få bare en eneste stemme så vil jeg gjøre som jeg får beskjed om! Har du lyst til å hjelpe meg? Trykk på ett (eller flere) av alternativene!

Her er litt mer info om bøkene i tilfelle du ikke har en klar mening (ved å trykke på bildet så kommer du inn på forlagets beskrivelse av boka):

is it just me

farvel

Thinking,_Fast_and_Slow

2 Responses to “Vil du bestemme den neste boka jeg skal lese?”

  1. Mari - Flukten fra virkeligheten 8. March 2013 at 05:53 #

    Min stemme går til “Farvel til våpnene”, en bok som fortsatt sitter godt i minne selv år etter at den ble lest. Jeg kjenner til det å ha litt for mange bøker å velge i, for min del er det ikke samsvar mellom lesehastigheten og kjøpefrekvensen.

    • Vibeke 8. March 2013 at 08:00 #

      Takk for anbefalingen, tror kanskje det blir den ja 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

