Nytt i hylla: Oops…

22 Mar

Ok, så planen var å holde seg unna den lokale Platekompaniet-sjappa som hadde tilbudet “3 engelske pocket-bøker for 200 kr”. Men det gikk kanskje i sånn 24 timer før jeg sto der med hendene fulle av bøker. Nå gir jeg litt applaus til meg selv for å “bare” ha kjøpt 3 bøker, bunken var større enn som så for å si det sånn. Bøkene som ble med hjem er:

bunke

The Summer Without Men av Siri Hustvedt: Syns å huske at denne var en bestselger ifjor sommer. Kom meg aldri så langt da, men nå er jeg klar for mer av Siri! Har lest et par bøker av henne tidligere og har store forhåpninger til denne.

Moab is my Washpot av Stephen Fry: Storbritannias morsomste mann? Jeg er iallefall en skikkelig sucker for biografier fra komikere. Har sett uendelig mange episoder av QI der det dukker opp noen henvisninger til fortiden hans innimellom, blir spennende å finne ut av hele historien!

A Confederancy of Dunces av John Kennedy Toole: Har egentlig ikke noe særlig forhold til denne, men vet jeg har hørt tittelen sånn i forbifarten et par ganger. Den har en sånn vaskelapp som er litt vag og ikke sier så veldig mye om hva boka egentlig handler om. Tror det blir en spennende opplevelse.

platekomp

OK, men NÅ skal jeg sitte på hendene mine helt til jeg drar på ferie. Det er ikke plass til flere bøker her nå!

Har du lest noen av disse?

Legg gjerne igjen en kommentar!