Fristelser

31 May

Idag har jeg tilbragt dagen med å lese til eksamen på biblioteket. Da jeg skulle gå oppdaget jeg plutselig dette bordet!

IMAG0940

Utvalget var ikke det helt store…

IMAG0941

… men det var noen godbiter der også. Men jeg tenkte NEI! Her skal det ikke kjøpes bøker, jeg har nok hjemme – så jeg tok beina fatt!

IMAG0943

Helt til jeg plutselig gikk jeg forbi denne plakaten.

IMAG0942

Og denne gangen klarte jeg dessverre ikke å holde meg.

IMAG0950

Etter det innså jeg at jeg ikke kunne ta sjansen på å bli utsatt for flere fristelser og valgte å ta trikken hjem istedenfor å gå.

IMAG0948

Eksamenstida er snart over og da skal jeg få tid til å skrive omtaler av en liten haug med bøker jeg har liggende (i tillegg til å lese alle de fine bøkene jeg ikke har lest).

Legg gjerne igjen en kommentar!

