Godtepose med bøker

29 Jun

Denne måneden bor jeg på hybel pga oppussing i heimen. Siden jeg selvfølgelig hadde store planer om å lese bøttevis av bøker ila juni så måtte jeg flytte med meg alle bøkene jeg skulle lese ut av leiligheten min. Løsningen ble et stort nett som nå oppbevares under kontorpulten min. Skikkelig digg å bare kunne dykke ned i posen for å finne neste bok på menyen.

IMAG0990

IMAG0992

Utvalget består i hovedsak av bøkene som er omtalt i innlegget om Sommerlektyre (pluss noen andre som bare har dukket opp underveis).

IMAG0996

Nå er jeg straks ferdig med Jane Eyre, så da ble neste godbit Cold Spring  Harbor av Yates.

Omtale av Jane kommer ila helga!

Legg gjerne igjen en kommentar!

