Litterær ferieoppsummering

15 Sep

Først og fremst: Hurra for gode venner som vet hva jeg ønsker meg! Magnhild ble herved det obligatoriske bok-kjøpet på Gardemoen Utland.

IMAG1192

En liten, litterær ferieoppsummering kommer her:

  • Antall land besøkt: 2
  • Antall bøker kjøpt: 3
  • Antall bøker lest ut: 4
  • Antall timer på fortauskafé med øl og sigaretter: uendelige
  • Antall grusomme lange klassikere som jeg endelig er ferdig med: 1 (Endeeeeeelig!)

barcelona

Omtaler av alle bøkene kommer etterhvert! Og siden jeg endelig er ferdig med Moby Dick så kan jeg faktisk lese andre bøker med god samvittighet – det føles skikkelig digg 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

