Leser nå: “Livets gave” av Wenche Foss

7 Dec

Jeg har endelig klart å slenge meg på Moshionista sin biografilesesirkel og denne gangen er temaet Silver screens and dirty stages. Derfor tilbringer jeg kvelden med Wenche Foss. Vel og merke Wenche Foss anno 1984 i Livets gave der hun i hovedsak deler fra sitt liv utenfor scenen.

IMAG1303

Det har blitt skrevet flere biografier om Wenche Foss, men grunnen til at jeg leser denne er at jeg fant den i en brukthandel rett ved siden av jobben. Nå levde jo hun i nesten 30 år etter at denne ble skrevet, så noen mangler har den jo. Ellers er den er enkel, lettlest og har masse fine bilder. Bør ikke være noe problem å bli ferdig til 15. desember, med andre ord.

IMAG1304

Legg gjerne igjen en kommentar!

