Back, baby?

16 Jun

Det har vært ei lang pause, men nå er jeg ferdig med alt det som har stått i veien for å lese bøker, mest av alt er jeg ferdig med eksamen! Kan nesten telle på ei hand de bøkene jeg har lest siden sist, men har heldigvis klart å kjøpe ganske mange bøker – så jeg har mye å ta av.

OG jeg har lest min første bok på Kindle. Fortsatt usikker på hva jeg syns om det, men kan iallfall slå fast at Kindle er smart på nattfly, utover det så tror jeg jeg utsette begeistringa litt. (Og boka var Uganda Be Kidding Me av Chelsea Handler, som nå selvsagt må kjøpes i fysisk utgave selv om jeg allerede har lest den.)

Så jeg håper jeg er tilbake. Krysser fingrer og sånt. Jeg er iallfall tilbake på lesefronten. Ønsk meg lykke til 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

