Døseblogg

8 Feb

Som så mange andre av mine blogg-kolleger så er jeg gått inn i ei lesetørke etter jul. Det har også ført til dårlig blogging. Nå har jeg riktignok publisert noen innlegg, men det har ikke vært så mye glede i det. Jeg vil aller helst se TV-serier, sove og trene spille Candy Crush. Boka som jeg skryter at jeg “leser akkurat nå” har ikke vært åpna på flere uker selv om jeg har bært den med meg overalt i veska. Den andre boka jeg liksom leser nå ligger under senga mi (sammen med enda ei bok jeg heller ikke leser).

Jeg hadde en haug med innlegg på blokka. Skal f.eks. skrive omtale av denne haugen med bøker (med flere som ikke fikk plass på bildet).

IMAG1371

Jeg skulle skrive ei oppsummering av Topp 5-bøkene i 2013 og lage mål for 2014. Oppsummere kulturåret mitt. Og mye mye mer. Innleggene om 2013 og 2014 tror jeg iallefall utgår, men omtalene burde jeg klare å presse ut etter hvert, de vil bare ikke bli så bra.

Og akkurat nå vil jeg bare heller se på TV. Jeg kommer sikkert sterkere tilbake. Må bare få tilbake leselyst, blogglyst og kanskje sollys først.

4 Responses to “Døseblogg”

  1. Birthe Vikøren 9. February 2014 at 12:42 #

    Noen ganger er det rett og slett godt med en pause 🙂

    • Vibeke 10. February 2014 at 21:18 #

      Ja, ikke sant 🙂

  2. I Ninas Bokverden 9. February 2014 at 13:57 #

    Kjenner meg igjen der med lesetørke og lite blogglyst:) Greit med et lite avbrekk fra bloggosfæren og hente igjen krefter.:) Håper lesetørken går over! 🙂 god helg fremdeles!

    • Vibeke 10. February 2014 at 21:19 #

      Takk for det, jeg satser på at den går over snart! Viktigste er å få leselysten tilbake, da kommer nok blogglysten også etterhvert 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!